niedziela, 7 października 2012

Na imię mam...



Na imię mam Aneta… 
anet - tak mówił na mnie mój dziadek, 
przez sentyment lubię to zdrobnienie.

Nie jestem fotografem, ale uwielbiam robić zdjęcia.
Nie jestem krawcową, ale lubię szyć.
Nie jestem stolarzem, ale lubię podłubać przy drewnie.
Malarzem też nie jestem, ale pędzla, wałka i farb się nie boje.
Decoupage, tworzenie biżuterii i szydełkowanie, 
bardzo mnie relaksują i kręca.

Próbuję wszystkiego, choć nie wszystko mi wychodzi.
Jestem niesystematyczna.
Jestem beznadziejnie nieperfekcyjną perfekcjonistką 
(masło maślane, ala oddaje całą mnie idealnie).

Chciałabym być TUTAJ sobą, bardzo…





Serdecznie pozdrawiam wszystkich, którzy poświęcają czas, żeby mnie odwiedzić...
Dziękuję Wam za ten czas :)


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...