piątek, 15 lutego 2013

Naznaczone moją ręką...


Chciałabym podzielić się z Wami tym, 
co udało mi się stworzyć :)
Moimi pomysłami i realizacjami.
Przeróbkami mebli i różnych przedmiotów w domu :)
Chcę Wam pokazać, 
jak naznaczam je moją ręką ;)

Na początek lampa, 
kupiona dawno temu w Ikea.

Tak wyglądała zanim wpadła w moje ręce...




A tak wygląda teraz...




Przemalowana i potraktowana papierem ściernym,
 z nowym abażurem, 
który okleiłam tkaniną, 
pochodzącą ze starej letniej sukienki... 

Tym samym materiałem, 
okleiłam abażur małej lampki,
której podstawę przemalowałam na biało :)
Lustro też przeszło przemianę,
było z surowej sosny i wyglądało tak...




Zdjęcia lampy przed liftingiem nie mam, 
ale możecie sobie wyobrazić jak wyglądała,
sosnowa podstawa i czerwony abażur... 




Obydwie lampy oświetlają naszą sypialnię.
I teraz dużo bardziej do niej pasują :)


Mam nadzieję, 
że Was nie zanudziłam... 
;)

Serdecznie Was pozdrawiam 
i życzę udanego weekendu :)



18 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło, lubię takie "przed i po" oglądać :-) Ja też kiedyś chwyciłam za lampkę w kolorach jasnego drewna z kremowym abażurem. Abażur przemalowałam farbą do tkanin turkusową, a podstawę białą akrylówką i stała się zupełnie nową lampą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię kolor turkusowy i bardzo jestem ciekawa Twojej lampy :)

      Usuń
  2. no prosze jak ladnie!!!
    uwielbiam przecierane meble i dodatki
    pozdrawiam
    Aga :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chwalę, chwalę:) Naprawdę korzystne metamorfozy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważne jest żeby te wszystkie drobiazgi dawały wiele radości bo są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Yvette, radość tworzenia jest ważniejsza od efektów :)

      Usuń
  5. Pięknie się prezentują :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tina, bardzo Ci dziękuję za ciepłe słowa :)

      Usuń
  6. Masz talent :).
    Na moim blogu jest wyróżnienie na Ciebie. Zapraszam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję za wyróżnienie.
      To miłe z Twojej strony :)

      Usuń
  7. wowo naparwdę Ciekawie wyszło:)będzie mały diy?:)please:)ja też chcę taką;)pozdrowienia, Lou

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Lou :)
      Pomyślę o przygotowaniu DIY, chociaż sama ciągle się uczę :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...