piątek, 22 lutego 2013

Trzy królestwa...


Za zgodą moich Synów pokażę Wam,
 ich Królestwa :)

Zacznę od Najmłodszego :)
Tu głownie rządzą samochody i inne pojazdy, 
oraz klocki Lego :)




Środkowy Syn ma już nieco inne upodobania :)
Głównie rysuje :)




Najstarszy Syn ma już zdecydowanie dorosły pokój :)
Jak każdy nastolatek, 
słucha duuużo muzyki...




Trzy różne pokoje i upodobania,
które zmieniają się z wiekiem.
Trzy różne charaktery...
Ale jest coś co niezmiennie pasjonuje całą Trójkę...
PlayStation 
;)

Dziękuję że do mnie zaglądacie :)
Dziękuję za miłe słowa :)

Pozdrawiam Was Ciepło i życzę udanego weekendu :)


19 komentarzy:

  1. maja piekne pokoje! nasz jest wiecznie zabałaganiony :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Play Station dobre na kazdy wiek ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś prawdziwą Królową w takim układzie:)
    Świetnie te płyty się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te zestawienia są :) zresztą nie tylko w tym poście. przejrzałam cały blog i ujęcia/zdjęcia zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście - różni :). I zastanawiam się, czy to wiek, czy charakterki :). Moi też są bardzo różni od siebie.. i ot Twoich :))).

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Widać upodobania Twoich synów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia... super! A najbardziej podoba mi się pokój synka "średniego"!
    Anet jak masz czas - zapraszam po wyróżnienie do mnie ;)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo stylowe pokoje i ich ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie tu u Ciebie :-) Widać pasję fotografowania :-)
    I poczułam się prawie jak u siebie w domu, bo też mam Trzech Synów - każdy inny ;-) Wydaje mi się jednak, że są zdecydowanie młodsi :-)

    Maciejka

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe "podsumowanie" :)
    Ja okropnie lubię środkowego i najstarszego też okropnie!
    Idealnie oddałaś charaktery...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwyca mnie w jaki cudowny sposób pokazałaś te trzy pokoje.... Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. jak tu pięknie, subtelnie, te kolory!
    świetne kolaże :)

    cooknlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostawiam subtelne pozdrowienia...bo ''subtelne'' najbardziej mi pasuje...do tego co u Ciebie widzę...;)
    Podziwiałam metamorfozę lampki z Ikei...brawo!!!
    A teraz zmykam porywając lizaka...z wcześniejszego postu ;)
    Fajnie mieć...tylu facetów w swoim życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. niby dużo nie widać ale detale robią świetne pokoje Anet, :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy kolaż mówi o charakterach Twoich dzieci. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam,
    Rzadko tu komentuję, ale bardzo często zaglądam :) Bardzo kojący zakątek stworzyłaś!

    Zapraszam Cię do wspólnej zabawy...
    http://agnesssinafrica.blogspot.com/2013/03/wyroznienia-nominacje.html

    Pozdrawiam
    Agnesss

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać jak gusta ewoluują :D
    Super :) Każdy pokój ma swój charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przecudnie pokazałaś króleswa swoich chłopców :)
    tylko im pozazdrościć - każdy swoje miejsce i w swoim klimacie
    pięknie :)
    buziaki
    m.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne muszą być Twoje chłopaki, mam słabość do chłopaków - bo sama mam 2 synów..., pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...